Železný Trojúhelník 1967

Extreme - 02.05.2009 15:00 - 18:00

VVP - Bzenec

Tato akce se již konala

Ano, přijdu (8): karel h, hrubes, Picpic, Fafenbach, metud, burnes, CHOZE, xmachix

Ne, nepřijdu (0): --

ŽELEZNÝ TROJÚHELNÍK 1967
V Jižním Viet-namu v lednu 1967 obklíčily jednotky americké a jihovietnamské armády oblast tzv. „železného trojúhelníku“, na západ od
Saigonu. Oblast se Američané snažili marně dobýt už delší dobu. V této opevněné oblasti se ukrývalo velké množství partyzánů a byly odtud často podnikány útoky proti Saigonu. Nečekaný útok sice partyzány zaskočil, ale ti neztratili duchapřítomnost a převážná většina z nich se stáhla z oblasti bez boje. Americké jednotky asi měsíc prozkoumávaly oblast, ničily bunkry a sklady, ale nakonec z oblasti odešly a zanechali pouze opěrný bod (CAMP) , čímž dovolily partyzánům vrátit se… 

 

Pravidla:

HERNÍ PRAVIDLA

Po celou dobu hraní akce musí mít každý nasazenou masku, či brýle.
Sejmout masku, nebo brýle smí hráč jen v době vyhlášeného příměří!
Pyrotechnika je zakázána (zatím v jednání – modleme se, aby nebylo sucho)!!!


1.) Zásah
Hraje se na zásah ne na barvu. To znamená, že zásah je platný i pokud
se kulička nerozbije.
Za zásah se považuje, zasažení těla hráče, ale i zasažení věcí na těle
upevněných jako batoh, sumky atp.
Za zásah se nepovažuje zasažení věci přenášené v ruce jako je zbraň,
bedýnka s municí atp. Je přísně zakázáno používat jakékoli předmět
držený v ruce jako štít a za ním postupovat.
Zásah platí i od vlastního hráče.
Pokud exploduje granát v otevřeném prostoru, jeho účinek je 5m a způsobí
„těžké zranění“ všech v okolí 5m, pokud chcete přežit, schovat se za překážku
nejméně 50cm výšky a šířky (smrček nestačí!).


2.) Zásah do zbraně
Zasažením je zbraň poškozena a nelze ji nadále užívat ke střelbě.
Munici ze zasažené zbraně je nadále možné užívat.
Hráči nezpůsobí zásah jeho zbraně žádné zranění.
Hráč po zásahu zbraně použije buď záložní zbraň, zbraň půjčenou od
spoluhráče nebo pokračuje ve hře beze zbraně.
Do doby něž se dostaví ke spojenecké kótě a tam ze zasažené zbraně
setře barvu (je-li nějaká) a tím zbraň pomyslně opraví, nesmí zasaženou
zbraň používat.

3.) Zranění a ošetření
Rozlišujeme tři druhy zranění podle toho, jaká část těla byla zasažena.
Pozn.:tento systém je založen na třech aspektech a to na místě které bylo
zasaženo,v některých případech na počtu zásahů, které hráč inkasuje a
nakonec na tom, že zranění se bez ošetření po uplynutí 10minut od
okamžiku zásahu zhorší o jednu kategorii.Z lehkého na těžké z těžkého
na smrtelné- to znamená smrt.


 

3.A) Lehké zranění (volání: …ruka…, nebo …noha…)
Za lehké zranění považujeme zásah do ruky nebo zásah do nohy i více
kuličkami.
Zásah do ruky: je-li hráč zasažen do ruky, oznámí zásah voláním „ruka“
a nesmí od chvíle zásahu střílet nebo provádět rukama jinou aktivitu
související s bojem nebo plněním úkolů (nesmí spoluhráči podat svou
zbylou munici, nosit v rukou munici ke kulometu atp.). Hráč zasažený do
ruky se však nadále může pohybovat.
Zásah do nohy: je-li hráč zasažen do nohy, oznámí zásah voláním „noha“
a nesmí se bez cizí pomoci pohybovat Může však i nadále vést palbu .
Pozn.:takto zasaženého hráče je možné vzít kolem hrudníku, poskytnout
mu tím pomyslnou oporu a hráč s vaší pomocí může chodit, jakmile jej
však pustíte, nebo jste zasaženi i vy, padá zpět na zem.

POZOR! Pokud by však hráč byl zasažen do ruky a zároveň do nohy nejde už
o lehké zranění. Takovéto zranění je už považováno za těžké.

Lehké zranění může ošetřit kterýkoli hráč. Ošetření se provádí ovázáním
místa zásahu obvazem na lehké (případně obvazem na těžké) zranění.
Hráč je tímto ošetřen a může bez omezení pokračovat dál ve hře s tím, že
obvaz nosí až do chvíle, kdy se dostaví do nemocnice (ta je umístěna v
hlavním táboře), kde mu obvaz sejmou. Pokud hráč obvaz z rány ztratí,
projeví se znovu zranění (jako by byl znovu zasažen) a je nutno ho znovu
ošetřit pozn.:pokud se obvaz pouze částečně rozmotá a nespadne z rány,
muže mu ho kterýkoli hráč opět správně upravit

Lehké zranění je nutné do 10minut od okamžiku zásahu ošetřit, jinak se
stav hráče zhorší a lehké zranění se změní na zranění těžké. Pokud by ani
pak nebylo zranění ošetřeno, těžké zranění se po uplynutí dalších 10minut,
tedy 20 minut od okamžiku zásahu, zranění se mění na smrt.

Pozn.: povinností hráče je ohlídat si tyto časové údaje, protihráč si toto
podle možností kontroluje.

Příklad:Hráč je zasažen do ruky, ohlásí zásah „ruka, ruka…“ přestane
střílet, či odhodí bedýnku s municí pro kulomet apod., může se však nadále
pohybovat. Může si tedy dojít za spoluhráčem a od něj se nechat ošetřit.
Jeho povinností je kontrolovat si na hodinkách čas, který uplynul od chvíle
zásahu.

Pozn.:Lehké zranění je též možné ošetřit v nemocnici(to se vám může
hodit např. pokud jste v hlavním táboře poblíž nemocnice a nebo není
dostupný zdravotník.....). K tomu stačí 5minutový pobyt. Hráče je nutno
do uplynutí 10minutového limitu do ní dopravit(případně pokud je hráč
zasažen do ruky může si tam dojít sám)..
Po příchodu zraněného do hlavního tábora(kde je nemocnice) se tento
ohlásí službě v nemocnici a ta ho zapíše do knihy zraněných a ztrát,
zapíše jeho nástup do nemocnice a určí mu odchod z ní 10 min.
Tímto úkonem je vyléčen a vrací se do CAMPu kde se bude hlásit
veliteli/ zástupci CAMPu, jako zcela zdravý a bude čekat na znovuzařazení.

3.B) Těžké zranění (volání: …medik…)
Vzniká zasažením hráče do trupu, několikanásobným zásahem do oblasti
rukou a nohou a nebo zhoršením zranění lehkého po uplynuti 10minut od
chvíle zásahu.

 

 

 

Hráč padne na zem ohlásí zásah voláním zraněnej, nebo „medik“,
nesmí střílet ani se bez cizí pomoci hýbat. zraněný hráč zůstává po zásahu
ležet na místě za jakýchkoliv okolností a terénu!!!
Těžké zranění může ošetřit (stabilizovat) pouze medik a to obvázáním místa
zásahu obvázáním těžkého zranění. Zranění se obvazuje na uniformu, ovšem
je třeba nejprve sejmout vše co by tomuto vadilo jako taktickou vestu,
opasek se sumkami a pod. zasažený přitom leží pasivně a v žádném případně
nepomáhá medikovi!
Tímto úkonem je stav zraněného pouze stabilizován (nikoli vyléčen) a
přestane běžet časový limit 10 minut, po jehož uplynutí by se stav
zraněného zhoršil na smrtelné zranění. Hráč je však nadále zraněný a
nesmí střílet, nebo se bez cizí pomoci hýbat. Pro vyléčení těžkého zranění
je třeba ho dopravit do nemocnice. To se provede tak, že zasaženého
hráče vezmete kolem hrudníku, poskytnete mu tím pomyslnou oporu a
hráč s vaší pomocí může dojít do nemocnice. Pokud zraněného pustíte
nebo jste sám zasažen, padá ihned na zem, v žádném případě nepůjde
samostatně! Po dopravení zraněného do bezpečnostní zóny, kde je nemocnice
se tento ohlásí v nemocnici kde ho služba zapíše do knihy zraněných a ztrát,
zaznamená jeho nástup do nemocnice a určí mu čas odchodu z ní. K vyléčení
těžkého zranění je třeba 30minutový pobyt v nemocnici. Před odchodem z
nemocnice hráč sejme obvaz smotá ho (k dalšímu použití).
Tímto úkonem je vyléčen a vrací se do CAMPu kde se bude hlásit
veliteli/ zástupci CAMPu, jako zcela zdravý a bude čekat na znovuzařazení.

Pozn.:Pokud je hráč dopraven před uplynutím 10minut od okamžiku
zásahu do nemocnice není třeba jej obvazovat (stabilizovat). Samotný úkon
obvázání zranění obvazem slouží pouze ke stabilizaci zraněného k tomu ,
aby přestal běžet 10minutový limit, po jehož uplynutí by se stav zhoršil
na smrtelné zranění.

3.C) Smrtelné zranění
Vzniká zásahem hráče do oblasti hlavy nebo krku a nebo zhoršením
zranění těžkého (po uplynutí 10minutového limitu na ošetření-stabilizaci).
Smrtelně zraněný hráč padne na zem, ohlásí zásah hlasitým
voláním „mrtvej-mrtvej“, navlékne si reflexní vestu. Nesmí střílet, mluvit s
ostatními hráči, na cokoli upozorňovat atp., je prostě mrtvej!.
Až se přestřelka v jeho blízkosti uklidní, nejdříve však po pěti minutách
(aby dal možnost hráčům ukořistit od něj munici a vybavení), si jako
první oblékne reflexní vestu, pak se zvedne a pokud možno po cestě odchází
do CAMPu (ve tmě použije svítilnu , aby ostatní poznali že je „mrtvej“.
Cestou se chová tak, aby minimálně rušil hru ostatních hráčů. O tom co
cestou viděl atd. nesmí s nikým mluvit!
Po příchodu do Bezpečnostní zóny, ve které je nemocnice, se ohlásí
službě. Ta ho zapíše do knihy ztrát a zranění a určí mu čas
odchodu z nemocnice do zajateckého tábora. Po celou dobu pobytu v
nemocnici a ZT má na sobě hráč reflexní vestu a nebude mluvit s nikým o
okolnostech jak, kde a kým si pro něj přišla „zubatá“!
(to si nechte až na pokec po hře)

Pozor: Nebude žádné oficiální mrtvoliště, ale pouze nemocnice a ZT.
Tím pádem mrtvej, ztratí svou roli ve hře, také svou jednotku i zbraň,
kterou odevzdá do muničního skladu (nemusíte se bát o její ztrátu) a
bude eskortován do zajateckého tábora!


 

 

 

 

4.) Plembák:
Hráč , který má vojenskou nebo zásahovou přilbu ( i plastová )
se vyjímá z pravidel v bodu zásahu do hlavy , takový hráč je zasažitelný
jen v oblasti obličeje a krku, to znamená pokud je zasažen do přilby,
jeho zasažení není ani vážné ani lehké a pokračuje dál ve hře
s tímto omezením: šoková pauza 10 vteřin - stačí např.napočítat do
dvaceti. Po tuto dobu nesmí opětovat palbu, ani provádět jakoukoli činnost.
Prostě mrskne sebou na zem, napočítá do dvaceti a může pokračovat ve hře!

5.) Vesta:
Hráč , který je vybaven neprůstřelnou vestou se vyjímá z pravidel v bodu
Těžkého zranění , takový hráč je zasažitelný jen v oblasti obličeje, krku,
rukou a nohou a to znamená, že pokud je zasažen do vesty, jeho zranění
není ani vážné ani lehké a pokračuje dál ve hře bez omezení.
Teoreticky tedy neznají pojem těžké zranění.

Pozn.: Platná je za neprůstřelnou vestu buď originální, nebo
přesná kopie, včetně , tvaru a váhy!!!
Taktická vesta "dovážená např.na 7kg se za neprůstřelnou nepovažuje!!!

Bod 4.) a 5.) Nejde jen o to se částečně přiblížit "reálu". Je to především pro ty co
používají přilbu i vestu kde je tento faktor omezuje v pohybu, váhou a taky nepohodlím,
Mnohdy většina hráčů přesto, že přilbu mají, s ní nehrají z důvodu nezohlednění
této součásti výstroje v pravidlech.

6.) Kulomet:
1) Zásobník je omezen na 200 ran max.
2) Délka zbraně není omezena
3) Zbraň musí být vybavena dvojnožkou a pažbou a v rámci možností by měla
proporcemi kulomet připomínat
4) Funkce kulometčíka je přenosná se zbraní
5) Kulomet nesdílí munici s ostatními hráči, obousměrně! Množství nesené munice
dvě plechové nábojové schránky.
6) Dvoučlená obsluha – střelec + nabíječ
5) Váha kulometu minimálně 5kg

Poznámka - Zvýhodnění váhy: Váha zbraně není omezena, pokud však bude
váha kulometu nad 6kg neplatí pravidlo 6) a kulometčík může kulomet obsluhovat sám
a prav. 5) tzn. může mít střelivo v tubách!


7.) Vybavení,zbraně a munice
Každý hráč může nést u sebe omezené množství vybavení jako je munice
a obvazy.
Mimo zdravotníka mohou u sebe hráči mít max. 2obvazy.
Zdravotník může nést max. 3 obvazy na těžké zranění a 6 obvazů na
zranění lehké.
Pro doplnění zdravotnického materiálu do tohoto limitu se mohou hráči
dostavit do nemocnice a tam si obvazy vyzvednout-pokud jsou však na
skladě.
S municí je to obdobné. Hráč smí mít u sebe omezený počet munice a to
následovně.
Ostatní hráči mimo kulometčíka mohou mít u sebe max.150, nebo 180ks
munice. A to následovně: ten kdo má na zbrani zásobník na max. 30ks
má limit max.180ks , ten kdo má na zbrani větší zásobník max. však na
50ks má limit 150ks munice (tedy malý bonus pro hráče s menšími zásobníky)
Kulometčík smí mít u sebe v zásobníku na zbrani max.200ks.

 

 

Ostatní munice nad tento limit bude přenášena v plechové nábojové
schránce/schránkách, kde budou uloženy klasické tuby (á 100ks) na kule.
Nábojové schránky budou nějaké k dispozici od pořadatelů, ale klidně si
doneste vlastní.

Př.:
Střelec má na zbrani zásobník na 30ks a sebou ještě dalších 150ks v
tubách, to je dohromady 180ks.
Střelec má na zbrani zásobník na 50ks a sebou ještě dalších 100ks v
tubách, to je dohromady 150ks.
Kulometčík má na zbrani zásobník na max. 200ks a u sebe ještě
300ks ve schránce to je dohromady 500ks.

US munici, která překračuje uvedené limity, budou mít hráči uloženu
v muničním skladě v HT.
VC a NVA ponesou svou munici v batozích a z batohu si budou moci
během hry munici doplňovat. Nejvýše však zase do limitu!
Munice v batohu je neomezená (kolik kdo unesete).
Hráči si mohou munici během hry předávat, ale nesmí přesáhnout svůj
limit.

POZOR: munice do kulometu nelze použít do ostatních zbraní a opačně.

Počet munice bude pořadateli namátkově kontrolován!


8.) Ukořistěné vybavení
Od mrtvého nebo zraněného popř. zajatého protivníka je možné
ukořistit munici nebo obvazy. Je však třeba dát pozor na limit nesené
munice nebo obvazů.
Munice do kulometu může ukořistit pouze kulometčík.
Kulometčík však nesmí ukořistit munici od střelce.
Pozn.: Celé muniční bedýnky na munici (včetně tub) do kulometu,
je ukořistit zakázáno! Můžete si však přesypat jejich obsah v tubách do
vlastních tub, ale zase jen do limitu!

Př.:
Hráč s padesátkovým zásobníkem má u sebe 1 obvaz a 50ks munice. Smrtelně zraněný protivník
má u sebe 2 obvazy a 150ks munice. Hráč si od něj může vzít
1 obvaz a 100ks munice. Dohromady pak bude mít 2 obvazy a 150ks
munice, což je jeho maximum. Ukořistit munici nebo obvazy může
kterýkoli hráč, ne jen ten co protivníka zasáhl.

Uvedená pravidla platí pro členy pravidelné US.
Pro členy jednotky "NVA a VC" platí tatáž pravidla s těmato úpravami
Počet munice kterou smějí nést je omezena na 200ks pro střelce a
pro kulomet neomezena .

Bude se hrát na „jeden“ život po celou akci!!!
I v případě zabití hráče během prvních dvou hodin hry je povinen
nastoupit do ZT a zůstat v něm po celou dobu boje do vyhlášení příměří!!!
Nebojte se, že už si nezahrajete!

Na akci bude vyžadována disciplinovanost, ochota spolupracovat a vysoká
bojová morálka! Pokud někdo neuposlechne rozkaz, či záměrně poruší
pravidla, okamžitě bude ze hry vyloučen!!!
Za porušení bojových úkolů, jako třeba usnutí na stráži atd. se bude trestat!


Pyrotechnika je zakázána, s výjimkou námi dodané! (zatím v jednání)!!
POZOR: ZNALOST PRAVIDEL BUDE PŘED ZAČÁTKEM HRY PROVĚŘENA.
KDO BY PROKÁZAL NEZNALOST ZÁKLADNÍCH USTANOVENÍ A TÍM
DEFAKTO KAZIL HRU OSTATNÍM, NEBUDE KE HŘE PŘIPUŠTĚN! __

 

 

 

 

Povinné: REFLEXNÍ VESTA!!! (bez vesty nebudete připuštěni do hry!!!), baterka, či čelovka, nebo jiné svítidlo.
Šátek na hlavu nebo kukla (military vzhled)
Buzola, kompas, nebo GPS, malá funkční lekárnička (např. na motorku) To je nutnost pro velitele a zástupce velitelů týmů.
Další pak pro ostatní v týmu: hodinky, psací potřeby, každý 2x obvaz (budou i od pořadatele, ale nebude jich asi dost)
Jídlo a vodu na 2 dny, malá pravděpodobnost možnosti doplnit (stánek s občerstvením bude až po akci).
Kule (střelivo) dle uvážení bude mmožnost dokoupit (Torobally), zbraň, CO2 , nebo vzduch také dle uvážení – Nebude dost na doplňování!
Spací potřeby, stan (Žádné výrazné barvy!!!) nejlépe celty, v týmu pak alespoň jedna polní lopatka
A co uznáte za vhodné pro pobyt v přírodě, při jakémkoliv počasí.
Další případná důležitá výstroj, bude přidělena před i během akce, takže počítejte s tím, že můžete potáhnout něco navíc.
Nářadí a náhradní těsnění na zbraně, je tam dost písku a zbraně budou trpět.
Mapa oblasti a prostoru bude přidělena před zahájením akce či misí.

 

 

ORGANIZAČNÍ STRUKTURA A SLOŽENÍ VELENÍ CAMPU


Nejvyšší postavení pro všechny jednotky a jednotlivce je organizátor akce, beze zbytku!
VELENÍ:
Samotnému CAMPu velí velitel a jeho dva zástupci.
Bude se používat forma služebního postupu tzn.: Pokud má dotaz řadový člen týmu, podá
ho na velitele týmu, až potom může velitel týmu, vznést dotaz na velení CAMPU.
Ne řadový člen přímo na velení Campu!
Po celou dobu je nutné plnit příkazy, které dostane každý „voják“ od velení Campu.

Celý pobyt v táboře bude vyplněn aktivitou spojenou s jeho chodem ostrahou, a průzkumem okolí.
(ideál je i vytvoření dobové atmošky- muzika grilovačka atd…)
Průzkum okolí (patrolování) znamená, mít pod kontrolou přilehlé oblasti okolo HL-tábora,
znemožnit protivníkovi provádět průzkum a činnosti ohrožující tábor samotný.

DOBA ODPOČINKU:
Doba odpočinku bude předcházet strážní službě a Patrole. (min 2h max 3h – dle počtu účastníků)
V tomto čase se po celém CAMPu můžete pohybovat bez omezení, ale pouze s nasazenou maskou!
Zbraň musíte mít neustále u sebe a příliš se nevzdalujte od své jednotky (týmu), protože se CAMP
nachází
v nepřátelské oblasti platí neustálá bojová pohotovost!

V případě napadení tábora, musíte být připraveni jej bránit.
Dále viz: bezpečná zóna.

STRÁŽNÍ SLUŽBA: (zúčastní se všichni dislokovaní v CAMPu)
(min 1h max 2h – dle počtu účastníků)
Strážní služba bude spočívat v držení pevných palpostů a stráže zajateckého tábora (viz. POW-MIA)
s minimem pohybu a se střídáním v časových intervalech cca 1h (teplé oblečení–chladno v noci - vloni 7stupňůC).
Služba bude probíhat formou rotace.

PATROLA: (zúčastní se všichni dislokovaní v CAMPu)
(min 1h max 2h – dle počtu účastníků)
Patrola (min.1 tým– dle počtu účastníků) bude samostatně kontrolovat okolí tábora, provádět
průzkum s úkolem dorazit na určenou pozici a při tom vyhledávat pozice nepřítele. V danném
časovém limitu se musí vrátit! Takže celá jejich aktivita mimo tábor,
bude záležet jen na vlastním uvážení a rozhodnutí: Pokud patrola situaci v terénu
vyhodnotí jako hrozící vysoké riziko (soustředění větších sil protivníka apd.) může použít
všechny dostupné prostředky (vysílačka, spojka apod.) a přivolat podporu z CAMPu.
Pokud narazí na „kontakt“ může použít taktiku Search and Destroy – bacha na léčky!!!!
V případě že protivníkovi způsobí ztráty je možnost vzít zajatce (neošetřené zraněné - nedorážet!)
zajatci mohou mít důležité zpravodajské informace!
Pokud se ale patrola dostane do nevýhody, či bude mít ztráty je nutno odpoutat se z boje a dostat se
do „přistávací zóny“ k transportu zpět na základnu a to včetně raněných!!!
Patrola bude probíhat formou rotace.


PŘISTÁVACÍ ZÓNY:
Přistávací zóny bude mít každá patrola vyznačené v mapě pro danou patrolu.
Pozor některé mapy se budou lišit v umístění, názvech a počtu přistávacích zón!
Proto si mapu před každou patrolou musí velitel jednotky (týmu) vyzvednout novou
na velitelství CAMPu!


MRTVOLY:
Mrtví zůstanou na místě kontaktu a pak půjdou samostatně v maskách s navlečenýma reflexníma
vestami (v noci s rozsvícenou svítilnou) v pětiminutovém odstupu po odchodu vlastních jednotek,
do CAMPu (viz HERNÍ PRAVIDLA). Tam předá v muničním skladě svou zbraň oproti potvrzení (NEZTRATIT!!!).
Tzn.: Taktickou vestu, kule a osobní věci si zajatec smí ponechat u sebe, kvůli zjednodušení.
Bude ovšem simulovat, že je obraný až na kost.
Zbraň odevzdá proti potvrzení (karta s číslem a jménem). Na zbraň bude nalepená samolepka opět se jménem
a číslem (vlastnoručně vyrobím dostatečné množství). Systém stejný jako v divadelních šatnách, s tím rozdílem,
že to budete mít zadarmo.
Muničák je přístupný pouze z jedné strany-vchodem a tam bude dvoučlenná stráž, která bude zbraně hlídat.


BEZPEČNÁ ZÓNA:
Bezpečná zóna bude v prostoru za táborem, kde bude nemocnice, muničák i centrální
parkoviště.
V tomto prostoru si můžete sundat masku, kouřit jíst apod.
V žádném případě se v tomto vyhrazeném prostoru nesmí manipulovat se zbraní!
Mimo prostor k tomu určený!

 

 

ORGANIZAČNÍ STRUKTURA
ZAJATECKÝ TÁBOR POW-MIA A VÝCVIKOVÉ STŘEDISKO US (VS):


POW-MIA a VS je podřízeno pouze organizátorovy akce!

Samotné POW-MIA a VS velí velitel a jeho zástupce (1).
Po celou dobu je nutné plnit příkazy, které dostane každý „zajatec“ od velení POW-MIA.

STRÁŽNÍ SLUŽBA ZT: (zúčastní se všichni dislokovaní v CAMPu)
Na strážní službu POW-MIA bude vždy potřeba pouze max. 2-3 „dozorci“ z mužstva - určí si velitelé týmů na místě dle rozpisu služeb.
Po celou dobu je nutné plnit příkazy, které dostane každý „dozorce“ od velení POW-MIA.
Strážní služba bude s minimem pohybu a se střídáním v časových intervalech cca 1hod- 2h.
(teplé oblečení – v noci bude chladno- vloni 7stupňůC).
Služba bude probíhat formou rotace společně se službou v CAMPu.

ROZDĚLENÍ ZAJATCŮ:
Osazenstvo POW-MIA se bude skládat ze „skutečných“ zajatců (přeživší a zajatí VC a NVA) a „mrtvol“
neustále oblečených v reflexních vestách (US,VC a NVA).

VÝCVIK REKRUTŮ:
Každý „mrtvý“ příslušník US (netýká se VC a NVA) může po čase, který dá organizátor akce
(pobyt v POW-MIA může trvat i několik hodin, dle průběhu scénáře) nastoupit zpět do hry a to tak,
že musí absolvovat jako rekrut výcvik ve VS US ARMY. Výcvik rekrutů vede velitel POW-MIA,
nebo jeho zástupce! Výcvik bude spočívat ve střelbě na cíle (terče) a pořadových.
Po výcviku se samostatně přesunou do Bezpečné zóny, jako „aktivní zálohy“a budou čekat
(pořád v refl. vestě) na znovu-zařazení k útvaru, určí velitel CAMPu kdy jak a kam.
V momentě, kdy budou znovuzařazeni k dané jednotce si půjdou „nafasovat“ zpět svou zbraň
v muničním skladě (zbraň bude vydána pouze oproti potvrzení!!!), a až teprve potom si mohou
sundat reflexní vestu.


ODCHOD VĚZNĚ DO BEZPEČNÉ ZÓNY: (BZ)
Vězeň nesmí v žádném případě tábor svévolně opustit (nebude obehnán ostnatým drátem pod proudem!)
Jelikož dodržujeme Ženevské konvence, tak vězňům bude umožněno, pod doprovodem strážného, na
Dohodnutý čas (s velitelem POW-MIA) opustit věznici (na WC apod.) a to pouze do prostoru BZ.
Opuštění POW-MIA nebude možné z důvodů: mám hlad, či žízeň! Potraviny a vodu dostanou vězni jen
na základě rozhodnutí velitele POW-MIA!

Po celou dobu hraní akce musí mít každý nasazenou masku (mimo BZ), či brýle. Sejmout masku, nebo brýle
smí hráč jen v době vyhlášeného příměří.


Na akci bude vyžadována disciplinovanost, ochota spolupracovat a vysoká bojová morálka!
Pokud někdo neuposlechne rozkazu, či záměrně poruší pravidla, okamžitě bude ze hry vyloučen!
Za porušení bojových úkolů, jako třeba usnutí na stráži atd. se bude trestat!!!!
_____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Obránci:

Jednotky US mají v oblasti opěrný bod s nemocnicí, muničákem a nezávisle na něm v jiném prostoru tábor zajatecký.
Tábory budou samostatné a ve větší vzdálenosti. Přeci jenom zajatci bývají vždy hluboko v týlu. Tábory budou mít i vlastní velení.

  • Hlavní tábor - CAMP:

Posádka tábora bude plnit svěřené úkoly. Od jeho dobudování strážení až po průzkum a ochranu klíčových bodů.
Bude složen z několika týmů, které budou fungovat i jako samostatné jednotky při patrolování, strážích apd.

  • Zajatecký tábor POW-MIA:

Nejen, že bude plnit funci zajateckého tábora, ale také bude zčásti plnit funkci "mrtvoliště"


  • Útočníci:

Dvě přátelské skupiny složené ze 4 týmů - NVA (BORO-Minh a CAST-Minh) plus Viet-Cong (Nam a Dong), budou operovat na území pod kontrolou US a mají za úkol plnit mise s důrazem na výzvědnou a zpravodajskou činnost -získávání zpravodajských informací a materiálu (indícií) a napadání jednotek US. Tzn. že budou muset v časových limitech a pod tlakem získávat, nezávisle na sobě různé indicie (motospojka s koženou brašnou aj.), které je povedou k cíli, až po jeho následnou likvidaci. Pokud svěřené úkoly nestihnou či nesplní bude se odvíjet podle toho i scénář (tři verze).

Útočníci své úkoly budou dostávat až na základě získávání indicíí. Protože jejich mise jsou natolik utajené, že prakticky až do zahájení
samotné akce nebudou znát přesné informace. Další podstatné detaily, budou nuceni získávat v průběhu svých úkolů.

.................................................................“Všechno je hádanka a klíčem k hádance je další hádanka.”
........................................................................................................................................Emerson....


  • Povaha hry:

Uzavřená akce jen pro pozvané týmy! Trvání max. do 30hod. non stop! Hra bude probíhat i přes noc!
Určitě se někteří projdete (hlavně útočníci), ovšem nic extrémního, terén je poměrně plochý a měkký.

Jsou připraveny tři linie scénáře a bude záležet jen na schopnostech týmů jak se budou scénáře odvíjet. Akce bude svým charakterem
zaměřena spíše na taktiku, než na velké přestřelky i když ve finále… kdo ví?!

  • Limit lidí:

do 120 + náhradníci z důvodu výpadků některých jedinců.

  • Termín:

Začátek akce je na státní svátek pátek 1.5.2009 (příjezd týmů na místo do 15 hod.) a konec v sobotu cca do 18 hod. s přespáním všech,
kteří zůstanou v zákl. táboře US.
Parkovacích míst bude dostatek.

Vzhledem k tomu, že akce bude probíhat legálně v pronajatém prosturu VVP, bude od hráčů vybírán poplatek 200,- až 250,- Kč na osobu (dle počtu účastníků) na pokrytí nákladů spojené s nájmem lokality!

  • Lokalita VVP

Herní pravidla a další podrobnosti budou „vyvěšeny“ ve fóru v plánovaných akcích do 22.2.2009.

  • Po akci:

V nedaleké komerční střelnici lze (pokud by byl zájem) v neděli 3.5.od 12.hod. do 14.hod. si zastřílet ze skutečných zbraní. Kdo má zbroják
může si vzít vlastní zbraň, jinak přidělí instruktora a zbraně zapůjčí a je tam i sapík nový vz.58. Ceník případným zájemcům poskytneme.

Organizátor akce (DG) si vyhrazuje právo pravidla postupem času zeditovat.

Prosím akční nadšence aby před konáním plánované akce nepodnikali do prostoru žádné průzkumné výpravy. Prostor je střežen hlídači, psi, elektronicky a kamerovým systémem!!!! Nebylo by vhodné, kdyby tam na vás vojáci či PČR udělali zátah.!!!

Na akci bude vyžadována disciplinovanost, ochota spolupracovat a vysoká bojová morálka!
Pokud někdo neuposlechne rozkazu, či záměrně poruší pravidla, okamžitě bude ze hry vyloučen!
Za porušení bojových úkolů, jako třeba usnutí na stráži atd. se bude trestat!!!!

Foto: http://martyplus.rajce.idnes.cz/ZT1967/#album

Děkujeme za pochopení.
 
Přihlášky na www.militarypaintball.cz

Diskuze k akci

Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.

V diskuzi není zatím žádný příspěvek

Kalendář akcí

« 05 / 2009 »
Po Út St Čt So Ne
     1 23
45678910
11121314151617
1819202122 2324
25262728 29 30 31
Nejbližší akce
Astratex.cz - Svůdné spodní prádlo nejen pro vášnivé večery


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
Panska moda na Zoot.cz